Informacja o sposobie przyjmowania korespondencji
Informacja o sposobie przyjmowania korespondencji
W sprawach należących do właściwości działania Centrum e-Zdrowia można zwracać się drogą listową, pocztą elektroniczną, faksem, za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej. Wszystkie sprawy są rozpatrywane zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
Nasz adres:
Centrum e-Zdrowia
ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa
- tel. 22 597-09-27
- fax. 22 597-09-37
- e-mail: biuro@cez.gov.pl
- Adres ESP na platformie ePUAP: /csiozgovpl/SkrytkaESP
Poniżej podano link do formularza pisma ogólnego do podmiotu publicznego:
Pismo ogólne do podmiotu publicznego
W celu złożenia wniosku do Centrum e-Zdrowia konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Centrum e-Zdrowia:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza „Pisma ogólnego” na platformie ePUAP i elektroniczne podpisanie bądź dołączenie podpisanego elektronicznie dokumentu jako załącznika.
- Dostarczenie dokumentu podpisanego podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres biuro@cez.gov.pl. Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument drogą wymienioną w pkt.1.
- Dostarczenie dokumentów w godzinach 08:00 – 16:00 do Kancelarii mieszczącej się w pokoju nr 127 przy ul. Stanisława Dubois 5A w Warszawie na następujących nośnikach danych:
- Pamięć masowa USB
- Płyta CD-RW
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Centrum e-Zdrowia:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub danymi potwierdzonymi profilem zaufanym ePUAP;
2. Akceptowalne formaty załączników to:
.doc, .docx, .gif, .jpg (.jpeg), .ods, .odt, .pdf, .png, .rtf, .svg, .tif (.tiff), .txt, .xls, .xlsx, .xml, zip
3. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Informacja o stanie realizacji spraw
Wszelkich informacji o stanie przyjmowanych spraw w Centrum e-Zdrowia można uzyskać korzystając z poniższych środków kontaktu:
tel.: 22 597-09-27
fax.: 22 597-09-37
e-mail: biuro@cez.gov.pl
ESP na platformie ePUAP: /csiozgovpl/SkrytkaESP